آیا کسب و کار شما تا به حال احساس جا ماندن از بازار رقابتی را داشته است؟ بسیاری از برندها در شرایط کنونی به طور مداوم احساس ناتوانی برای رقابت مناسب با دیگر کسب و کارها را دارند. این امر نوعی گرایش طبیعی در میان کسب و کارها در حوزههای مختلف محسوب می شود. دلیل این امر ضعف برندسازی و توسعه آگاهی مشتریان از کسب و کار در میان برندهای مختلف است. وقتی یک برند برای مخاطب هدف به اندازه کافی شناخته شده نباشد، جلب نظر آنها و فروش بیشتر دشوار خواهد بود.
تقویت برند محصول و اهمیت نمای انسانی از کسب و کار بازدید : 476
شنبه 30 آبان 1399 زمان : 12:37